Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy használata során a lehető legjobb élményt tudjuk önnek biztosítani. A weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Értem, köszönöm.
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek

HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. 

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük. A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása 
-    A  nyugta vagy számla egy példánya


Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek károsodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó károsodások (pl. éles tárgy kihúzta a szálát, ráléptek, stb.) nem jogosítják fel a vásárlót a termék cseréjére.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli károsodás, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.